Verzending & Bezorging

De verzending van onze producten wordt gedaan door Vogelaar Verzenders, een zeer ervaren en betrouwbare partner op het gebied van logistiek en orderverzending. Vogelaar Verzenders is een van oudsher familiebedrijf dat al 40 jaar bestaat.

Voor verzending in Nederland maken wij gebruik van PostNL en voor België en Duitsland maken wij gebruik van de DPD. De verzending vindt plaats via Pakketpost.

Levertijden

Alle bestellingen die op werkdagen voor 18.00 uur zijn besteld en betaald worden indien op voorraad dezelfde dag nog verzonden.

Alle klanten ontvangen een Track & Trace code zodra de zending wordt aangemaakt. Met behulp van de Track & Trace code kun je op de website van PostNL zien hoe laat de bezorging staat gepland.

Bezorgkosten

De standaard verzendkosten voor alle bestellingen in Nederland tot € 50 zijn € 5,95. Vanaf € 50 worden bestellingen in Nederland gratis verzonden.

Voor alle bestellingen naar België en Duitsland zijn de verzendkosten € 7,95. 

3 FAQ’s:


Wat gebeurt er met het pakket wanneer ik niet thuis ben?

PostNL biedt een pakket altijd twee keer aan. Dit gebeurt op maandag t/m donderdag tussen 08.30 en 21.30 uur en vrijdag en zaterdag tussen 08.30 en 18.00 uur. Ben je onverhoopt niet thuis? Dan probeert PostNL altijd bij de buren te bezorgen, zodat je je pakket alsog snel in huis hebt. In dat geval vind je een briefje in de brievenbus met het adres van de buren waar het pakket bezorgd is.

Als de tweede bezorgingpoging ook niet is gelukt, dan kun je het pakket de volgende dag met geldige legitimatie ná 13.00 uur afhalen bij een PostNL afhaalpunt. Ook daarvan ontvang je bericht. Als het pakket binnen 3 weken nog niet is afgehaald op het afhaalpunt, dan wordt het pakket automatisch retour verzonden aan Nutur.

Wat gebeurt er wanneer een product niet op voorraad is?

Wanneer een deel van de bestelling niet op voorraad is, versturen wij bij voorkeur alle producten in één keer. Hierdoor hoeven we geen extra verzendkosten te betalen, waardoor we natuurlijke en eco producten betaalbaar kunnen houden voor iedereen.

Kan het pakket ook op een ander adres bezorgd worden?

Het is ook mogelijk om je bestelling op een ander adres te laten bezorgen. Bij het invullen van je NAW-gegevens in het bestelproces kun je een ander afleveradres opgeven.

Mocht je bestelling op een bepaalde reden niet (volledig) kunnen worden verwerkt, dan zullen wij via mail of telefonisch contact met je opnemen. Mocht je vragen hebben over de je bestelling of de levering, dan kun je ons bereiken via info@nutur.nl of telefonisch op: 020-8943349 of 06-52494477. Vraag hierbij naar Tanja of Lyanne.

Meer over bezorging met PostNL

PostNL biedt een pakket altijd twee keer aan. Dit gebeurt op maandag t/m donderdag tussen 08.30 en 21.30 uur en vrijdag en zaterdag tussen 08.30 en 18.00 uur. Ben je onverhoopt niet thuis? Dan probeert PostNL altijd bij de buren te bezorgen, zodat je je pakket alsog snel in huis hebt. In dat geval vind je een briefje in de brievenbus met het adres van de buren waar het pakket bezorgd is.

Als de tweede bezorgingpoging ook niet is gelukt, dan kun je het pakket de volgende dag met geldige legitimatie ná 13.00 uur afhalen bij een PostNL afhaalpunt. Ook daarvan ontvang je bericht. Als het pakket binnen 3 weken nog niet is afgehaald op het afhaalpunt, dan wordt het pakket automatisch retour verzonden aan Nutur.

Meer over bezorging met DPD

DPD biedt een pakket tot drie keer aan. Dit gebeurt op werkdagen tussen 9.00 uur en 18.00 uur. Op de website van DPD kun je via je Track & Trace code opzoeken hoe laat de bezorging gepland staat. Ben je niet thuis? Dan laat de chauffeur een niet-thuis-bericht achter waarin staat hoe je zo snel mogelijk je pakket kunt ontvangen.
WebwinkelKeur Webwinkel Keurmerk