Verzending & Bezorging

De verzending van onze producten wordt gedaan door Vogelaar Verzenders, een zeer ervaren en betrouwbare partner op het gebied van logistiek en orderverzending. Vogelaar Verzenders is een van oudsher familiebedrijf dat al 40 jaar bestaat.

Voor verzending in Nederland maken wij gebruik van PostNL en voor België en Duitsland maken wij gebruik van de DPD. De verzending vindt plaats via Pakketpost.

Levertijden

Alle bestellingen die op werkdagen voor 18.00 uur zijn besteld en betaald worden indien op voorraad dezelfde dag nog verzonden.

Alle klanten ontvangen een GLS Track & Trace code zodra de zending wordt aangemaakt. Met behulp van de Track & Trace code kun je op de website van GLS zien hoe laat de bezorging staat gepland.

Bezorgkosten

De standaard verzendkosten voor alle bestellingen in Nederland tot € 50 zijn € 5,95. Vanaf € 50 worden bestellingen in Nederland gratis verzonden.

Voor alle bestellingen naar België en Duitsland zijn de verzendkosten € 7,95. 

3 FAQ’s:

 

Wat gebeurt er met het pakket wanneer ik niet thuis ben?

GLS biedt een pakket altijd twee keer aan. Dit gebeurt op maandag t/m donderdag tussen 08.30 en 21.30 uur en vrijdag en zaterdag tussen 08.30 en 18.00 uur. Ben je onverhoopt niet thuis? Dan probeert GLS altijd bij de buren te bezorgen, zodat je je pakket alsnog snel in huis hebt. In dat geval vind je een briefje in de brievenbus met het adres van de buren waar het pakket bezorgd is.

De "Niet Thuis Code"

Op het Niet Thuis Bericht staat een "Niet Thuis Code". Met deze code of met het pakketnummer en de postcode kan je het pakket online volgen, bijvoorbeeld op een smartphone.
De Niet Thuis Code is met name belangrijk als GLS het pakket naar het depot heeft teruggebracht. De ontvanger kan dan online, met het nummer en de postcode, zelf bepalen wat de volgende stap is.

Niet Thuis Bericht

Afleveropties na een Niet Thuis Bericht:

Als een pakket naar het depot is teruggebracht, biedt GLS de volgende opties:

  • Het pakket opnieuw laten aanbieden op hetzelfde bezorgadres. Voor de beschikbare bezorgdata worden tijdvensters van drie uur opgegeven.
  • Het pakket zelf bij het GLS-depot of een GLS PakketShop afhalen. Het pakket blijft in het depot of de PakketShop en kan binnen vijf dagen opgehaald worden.
  • Het pakket weigeren. Het pakket wordt retour afzender gestuurd.

 

Wat gebeurt er wanneer een product niet op voorraad is?

Wanneer een deel van de bestelling niet op voorraad is, versturen wij bij voorkeur alle producten in één keer. Hierdoor hoeven we geen extra verzendkosten te betalen, waardoor we natuurlijke en eco producten betaalbaar kunnen houden voor iedereen.

Kan het pakket ook op een ander adres bezorgd worden?

Het is ook mogelijk om je bestelling op een ander adres te laten bezorgen. Bij het invullen van je NAW-gegevens in het bestelproces kun je een ander afleveradres opgeven.

Mocht je bestelling op een bepaalde reden niet (volledig) kunnen worden verwerkt, dan zullen wij via mail of telefonisch contact met je opnemen. Mocht je vragen hebben over de je bestelling of de levering, dan kun je ons bereiken via info@nutur.nl of telefonisch op: 020-8943349 of 06-52494477. Vraag hierbij naar Tanja. 

Meer over bezorging met DPD

DPD biedt een pakket tot drie keer aan. Dit gebeurt op werkdagen tussen 9.00 uur en 18.00 uur. Op de website van DPD kun je via je Track & Trace code opzoeken hoe laat de bezorging gepland staat. Ben je niet thuis? Dan laat de chauffeur een niet-thuis-bericht achter waarin staat hoe je zo snel mogelijk je pakket kunt ontvangen.

WebwinkelKeur Webwinkel Keurmerk